K: Kokius pristatymo būdus siūlote ir kuo jie skiriasi?
A: Siūlome keturis pagrindinius pristatymo būdus:
Gaukite užsaReceivekymą sujungtą - Šis metodas padeda sumažinti pristatymo išlaidas, sujungiant jūsų užsakymus į vieną siuntą, tačiau gali užtrukti ilgiau. Tai idealus pasirinkimas paletėms siųsti. Mes renkame pasiūlymus iš daugiau nei 20 logistikos įmonių ir siekiame siųsti pilnai pakrautas paletes (180–210 cm aukščio), kad maksimaliai išnaudotume vietą ir taupytume išlaidas. Mes sekame prekes, paruoštas siuntimui, kad rastume geriausią pristatymo variantą, arba galite pasirūpinti transportavimu (
Paruošta siuntimui -> Užklausa dėl siuntimo), kai tik reikia. Mes taip pat teikiame nemokamą laikiną sandėliavimą mūsų sandėlyje. Tai dažniausiai naudojamas metodas.
Klasikinis pristatymas - Šis variantas užtikrina greitesnį viso jūsų užsakymo pristatymą, tačiau gali kainuoti brangiau. Tinka tiek paletėms, tiek siuntiniams. Mes gauname pasiūlymus iš daugiau nei 20 logistikos įmonių, kad pateiktume jums geriausią įmanomą pasiūlymą. Pasirinkę šį metodą, galite rinktis standartinį arba greitąjį pristatymą. Greitajam pristatymui pateiksime greičiausią galimą variantą. Pasirinkę pristatymą su sekimo numeriu, garantuojame pilną sekimą.
Savikontrolė - Mes nepristatome. Vietoje to, mes pateikiame jums pakavimo sąrašą (įskaitant HS kodus), taip pat jūsų užsakymo matmenis ir svorį, kad galėtumėte patys organizuoti pristatymą.
K: Kaip galiu sekti savo užsakymą?
A: Jei gavote sekimo numerį, galite jį naudoti sekimui. Jei numerio neturite, susisiekite su mūsų vadybininku dėl užsakymo būsenos. Taip pat galite patikrinti užsakymo statusą savo paskyroje, skiltyje "Mano užsakymai".
Laukiama – Užsakymas gautas ir šiuo metu apdorojamas, laukia tolesnių veiksmų ar patvirtinimo.
Vykdoma – Užsakymas patvirtintas, tačiau kai kurios prekės gali būti nesandėlyje. Darome viską, kad įsigytume reikalingas prekes ir užbaigtume užsakymą, kai prekės bus pasiekiamos.
Paruošta išsiųsti – Visos užsakymo prekės yra sandėlyje ir rezervuotos jums. Prekės paruoštos išsiuntimui. Susisiekite su vadybininku, kad paprašytumėte išsiuntimo ir gautumėte sąskaitą faktūrą.
Atlikta – Sąskaita faktūra išsiųsta, prekės jau pakeliui arba saugomos jūsų sandėlyje.
Atšauktas – Užsakymas atšauktas vadybininko sprendimu.
K: Kiek laiko trunka pristatymas?
A: Paprastai užsakymas pristatomas per 1-3 dienas Baltijos šalyse ir 5-10 dienų visoje Europoje.
K: Kiek kainuoja pristatymas?
A: Pristatymo kaina priklauso nuo keleto veiksnių, tokių kaip siuntinių svoris, tūris, atstumas ir pasirinktas transportavimo būdas. Užsakymo metu pateiksime kelis pasiūlymus iš logistikos bendrovių, o jūs galėsite pasirinkti tinkamiausią variantą.
Taip pat pateiksime apytikslę kainą.
Padėklų gabenimas. Kainos Europoje
Šalis | Pristatymo laikas (dienomis) iš mūsų sandėlio | Apytikslė 1 padėklo (1,75 m3) kaina (EUR)
Lithuania | 1-2 | 67-90
Estonia | 1-2 | 67-123
Germany | 4-5 | 107-176
Denmark | 5-6 | 165-180
Poland | 5-6 | 99-131
Netherlands | 6-7 | 126-139
Slovakia | 6-7 | 144-175
Slovenia | 6-7 | 155-164
Belgium | 6-7 | 163
Austria | 6-7 | 165-216
Luxemburg | 6-7 | 199
Switzerland | 7-8 | 227-308
Hungary | 7-8 | 164-183
France | 7-8 | 192-277
Italy | 7-9 | 198-294
United Kingdom | 9-10 | 198-258
Portugal | 9-10 | 252-279
* Kitos šalys skaičiuojamos atskirai
Siuntinių gabenimas. Kainos Latvijoje
Svoris, iki (kg) | Tūris (m3) | Ryga (EUR) | Didžiausi miestai* (EUR) | Likusi LV dalis (EUR)
0,5 | 0,002 | free | 6,60 | 7,70
3 | 0,01 | free | 6,70 | 7,90
5 | 0,02 | free | 7,50 | 8,60
10 | 0,04 | free | 8,20 | 9,40
20 | 0,08 | free | 9,80 | 11,00
31,5 | 0,13 | free | 12,50 | 13,70
50 | 0,2 | free | 18,00 | 19,00
75 | 0,3 | free | 19,00 | 21,00
100 | 0,4 | free | 24,00 | 25,00
200 | 0,8 | free | 38,00 | 44,00
300 | 1,2 | free | 66,00 | 70,00
400 | 1,6 | free | 69,00 | 73,00
500 | 2,00 | free | 88,00 | 92,00
every next 100kg | 0,40 | free | 18,00 | 18,00
* Aizkraukle, Aluksne, Balvi, Bauska, Cesis, Daugavpils, Dobele, Gulbene, Jelgava, Jekabpils, Jurmala, Kraslava, Kuldiga, Liepaja, Limbazi, Ludza, Madona, Ogre, Preili, Rezekne, Saldus, Talsi, Tukums, Valka, Valmiera, Ventspils
**Adazu, Babites, Baldones, Carnikavas, Garkalnes, Krimuldas, Malpils, Marupes, Olaines, Ropazu, Salaspils, Salukrastu, Siguldas, Stopinu, Sejas, Kekavas municipality
Siuntinių gabenimas. Kainos Europoje
Svoris, iki (kg) | Tūris (m3) | Baltijos šalys (EUR) | 1 zona (EUR) | 2 zona*(EUR) | 3* zona (EUR) | 4 zona**(EUR)
1 | 0,003 | 10,00 | 13,00 | 18,00 | 21,00 | 26,00
3 | 0,01 | 10,00 | 14,00 | 19,00 | 25,00 | 30,00
10 | 0,04 | 11,80 | 16,00 | 25,00 | 34,00 | 39,00
20 | 0,08 | 14,50 | 19,00 | 28,00 | 34,00 | 43,00
31,5 | 0,13 | 18,50 | 28,00 | 43,00 | 63,00 | 68,00
Zone 1 - Austria, Slovakia, Czech Republic, Poland, Germany, Romania, Bulgaria
Zone 2 - Croatia, Belgium, Netherlands, Switzerland, Slovenia
Zone 3 - Denmark, France, Sweden, Ireland and Northern Ireland, Luxembourg, Italy, United Kingdom
Zone 4 - Spain, Finland, Norway, Greece, Portugal, Bosnia and Herzegovina, Serbia
* Papildomas mokestis už muitinės paslaugas siunčiant į Norvegiją 25 EUR, į Šveicariją ir Ukrainą 18 EUR, į Jungtinę Karalystę 6,90 EUR
** Papildomas mokestis už siuntas, kurių pristatymo adresas yra Kretos sala 7 EUR, į Graikijos salas 17 EUR
K: Ar yra koks nors MOQ (minimalių užsakymo kiekių) reikalavimas?
A: Taip, dabar minimali užsakymo suma yra 100 EUR. Šis pokytis padeda mums teikti geresnes paslaugas ir vertę savo klientams.
K: Ar siūlote nemokamą pristatymą?
A: Nemokamo pristatymo nesiūlome. Mūsų b2b kainodaros politika orientuota į mažas kainas, todėl negalime pasiūlyti nemokamo pristatymo.
K: Ar siunčiate tarptautiniu mastu?
A: Taip, siunčiame visame pasaulyje į šalis, kurias Europos Sąjunga leidžia importuoti prekes.
K: Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
A: Užsakymai gali būti išsiųsti tą pačią arba kitą darbo dieną, jei gautas mokėjimas ir visos prekės yra sandėlyje (išskyrus šeštadienius, sekmadienius ir švenčių dienas Latvijoje).
K: Kaip sprendžiami pristatymo vėlavimo atvejai?
A: Jei pastebėjote, kad siunta vėluoja, kreipkitės į savo vadybininką. Jis informuos apie vėlavimo priežastis, pateiks naujus terminus ir aptars tolesnius veiksmus, reikalingus situacijai išspręsti.
K: Ką daryti, jei mano užsakymas atkeliauja sugadintas arba nepilnas?
A: Prašome peržiūrėti informaciją puslapyje „Grąžinimas“.