Register to Unlock Your Exclusive B2B Prices. Register now

Dažnai užduodami klausimai (DUK)

 

Sąskaitos atidarymas

Klausimas: Ar galiu užsisakyti kaip fizinis asmuo?
Atsakymas: Deja, mes priimame užsakymus tik iš juridinių asmenų ir registruotų fizinių asmenų.

Klausimas: Kaip užsiregistruoti mūsų B2B platformoje?
Atsakymas: Norėdami gauti prieigą prie platformos, turite sukurti paskyrą, nurodydami tikslius duomenis. Registracija prieinama per šią nuorodą.

Klausimas: Mano įmonė nėra PVM mokėtoja. Ar galiu registruotis?
Atsakymas: Taip, registracija yra galima. Tiesiog nurodykite savo PVM kodą registracijos formoje.

Klausimas: Užbaigiau registraciją. Kokie tolesni veiksmai?
Atsakymas: Turėtumėte gauti laišką iš . Atidarykite jį ir sekite nuorodą, kad patvirtintumėte savo elektroninio pašto adresą ir nustatytumėte slaptažodį. Atkreipkite dėmesį, kad nuoroda galioja tik 24 valandas.

Klausimas: Negavau slaptažodžio. Ką daryti?
Atsakymas: Patikrinkite savo „Šlamšto“ dėžutę. Jei laiško nėra, susisiekite su mūsų pagalba adresu 

Klausimas: Įėjau į sistemą. Kas dabar?
Atsakymas: Platformą galite naudoti iš karto, tačiau prieigai prie specialių pasiūlymų ir papildomų funkcijų gali reikėti atlikti patvirtinimo procedūrą.

Klausimas: Kaip susisiekti, jei turiu klausimų?
Atsakymas: Prisijungę prie sistemos, viršuje rasite savo asmeninio vadybininko kontaktinius duomenis. Taip pat galite rašyti į pagalbos skyrių adresu 

Paskyros patvirtinimas

Klausimas: Kaip atlikti įmonės patvirtinimą?
Atsakymas: Norint užbaigti patvirtinimą, reikia sužinoti daugiau apie jūsų įmonę: veiklos sritį, apyvartą, domimusi produktus/prekės ženklus ir interneto svetainę. Vadybininkas susisieks su jumis dėl šios informacijos arba galite ją atsiųsti adresu 

Klausimas: Kiek laiko trunka patvirtinimas?
Atsakymas: Paprastai patvirtinimas užtrunka iki 1 valandos darbo dienomis po informacijos gavimo, tačiau stengiamės pagreitinti procesą. Sėkmingai patvirtinus, gausite patvirtinimo laišką el. paštu.

Klausimas: Kokie privalumai suteikiami po patvirtinimo?
Atsakymas: Po patvirtinimo gausite prieigą prie žemesnių kainų ir papildomų funkcijų. Nuolaidos priklauso nuo prekės ženklo ir gausite specialius pasiūlymus iš kiekvieno prekės ženklo.

Klausimas: Kokios funkcijos bus prieinamos po patvirtinimo?
Atsakymas:

  • Kainoraščių atsisiuntimas: Gaukite kainoraščius pagal prekės ženklus, įskaitant atsargų lygius ir minimalius užsakymo kiekius (MOQ).
  • Atsargų lygiai: Peržiūrėkite kitų gamintojų atsargas.
  • Kainos pasiūlymai: Lengvai prašykite kainos pasiūlymų.
  • Kasdieniai kainoraščiai: Kasdien gausite atnaujintus kainoraščius į savo el. paštą.

Paskyros nustatymai ir funkcijos

Klausimas: Kaip pridėti kelis adresus mano įmonei?
Atsakymas: Eikite į „Paskyros nustatymai“ -> „Paskyros adresai“ ir skyriuje „Adresai“ spustelėkite „Pridėti naują“. Galite pridėti numatytuosius ir juridinius adresus, o užsakymo metu pasirinkti reikiamą pristatymo adresą.

Klausimas: Ar galiu pridėti vartotojus su skirtingomis rolėmis?
Atsakymas: Taip, „Paskyros nustatymuose“ skyriuje „Vartotojai“ galite pridėti naujus vartotojus ir priskirti jiems roles, tokias kaip Savininkas, Buhalteris, Tiekėjas ar Sandėlis.

Klausimas: Kaip sužinoti prekių kiekį sandėlyje?
Atsakymas: Po patvirtinimo ir gavus prieigą prie atsargų lygių, galėsite matyti tikslią prekių kiekį sandėlyje. Prekės puslapyje vietoj „Mūsų sandėlis: taip“ bus nurodytas konkretus prekių kiekis. Kataloge prekės sandėlyje bus pažymėtos žalia spalva su kiekiu. Taip pat galite filtruoti pagal sandėlį ir atsisiųsti prekių sąrašą iš sandėlio.

Klausimas: Kaip gauti prieigą prie gamintojo atsargų lygių?
Atsakymas: Po patvirtinimo ir gavus prieigą prie atsargų lygių, matysite konkretų prekių kiekį tiekėjų sandėliuose. Jei informacija nėra prieinama „Pridėti į krepšelį“ skyriuje, reiškia, kad prekės nėra sandėlyje arba tiekėjas nesuteikia šių duomenų.

Klausimas: Ar galima atsisiųsti kainoraščius Excel formatu?
Atsakymas: Taip, po paskyros patvirtinimo galėsite atsisiųsti kainoraščius Excel formatu, pasirinkę dominančius prekės ženklus, formatą ir kalbą. Paspauskite „ATSISIŲSTI“, ir gausite failą su detalėmis. Nuoroda į failą galioja 24 valandas.

Klausimas: Kaip atsisiųsti visų prekių sąrašą?
Atsakymas: Po paskyros patvirtinimo ir prisijungimo prie puslapio „Atsisiųsti kainoraštį ir akcijas“ pasirinkite „Tik sandėlyje“, formatą ir kalbą, tada paspauskite „ATSISIŲSTI“. Failas bus prieinamas 24 valandas.

Klausimas: Kur rasti specialias kainas, suderintas su vadybininku?
Atsakymas: Po patvirtinimo eikite į puslapį „Atsisiųsti specialias kainas“. Pasirinkite prekes ir formatą, tada paspauskite „Pateikti užklausą“. Apdorojus užklausą, gausite failą su kainomis.

Klausimas: Ar galime prijungti jūsų parduotuvę per API/FTP arba gauti kasdienį Excel failą?
Atsakymas: Šiuo metu automatinis prijungimas per API/FTP nėra galimas. Mes dirbame prie šio sprendimo. Kol kas galite kasdien gauti Excel failą su atsargų ir kainų informacija, aktyvavę „Automatinį atsargų eksportą“ po paskyros patvirtinimo.

Prekių paieška

Klausimas: Negaliu rasti reikalingos prekės.
Atsakymas: Naudokite EAN ar MPN kodus paieškai, nes sistema optimizuota šioms užklausoms. Jei prekė nerandama, gali būti, kad ji prieinama pagal alternatyvų kodą arba kaip panaši prekė. Susisiekite su savo vadybininku arba rašykite į 

Kainos pasiūlymai

Klausimas: Ar galiu pateikti kainos pasiūlymą?
Atsakymas: Po paskyros patvirtinimo eikite į puslapį „Kainos pasiūlymai“. Nurodykite produktus, kiekį ir norimą kainą, pridėkite užsakymo numerį ir komentarą. Mūsų vadybininkas apdoros jūsų pasiūlymą ir atsakys puslapyje „Kainos pasiūlymai“.

Pristatymas ir mokėjimas

Klausimas: Kaip sumokėti už prekes?
Atsakymas: Pasirinkite apmokėjimo metodą užsakymo patvirtinimo metu. Mes priimame mokėjimus banko pavedimu ir kreditinėmis kortelėmis. Kiekvieno metodo sąlygos pateikiamos užsakymo patvirtinime.

Klausimas: Kaip išrašomas mokėjimo saskaita?
Atsakymas: Mokėjimo saskaita išrašoma po patvirtinimo apie prekių sandėlį ir įtraukiama į pristatymo sumą. Sąskaita siunčiama el. paštu ir gali būti atsisiųsta jūsų asmeninėje paskyroje.

Klausimas: Kiek laiko trunka apmokėjimas?
Atsakymas: Gavus sąskaitą, mokėjimą reikia atlikti per 7 dienas. Jei mokėjimas negaunamas laiku, užsakymas gali būti sustabdytas.

Klausimas: Kaip patikrinti apmokėjimo statusą?
Atsakymas: Prisijunkite prie savo asmeninės paskyros ir eikite į skyrių „Užsakymai“. Ten pamatysite užsakymo ir apmokėjimo informaciją.

Grąžinimas ir keitimas

Klausimas: Kaip grąžinti arba pakeisti prekę?
Atsakymas: Susipažinkite su mūsų grąžinimo politika puslapyje „Grąžinimas“ ir laikykitės nurodymų. Jei turite klausimų, susisiekite su mūsų pagalbos tarnyba.

Klausimas: Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
Atsakymas: Nekokybišką prekę galima grąžinti, jei ji yra garantijos laikotarpyje. Susisiekite su mūsų pagalbos tarnyba ir pateikite visus reikalingus dokumentus grąžinimo apdorojimui.

Klausimas: Ar galiu pakeisti prekę?
Atsakymas: Keitimas įmanomas, jei laikomasi grąžinimo sąlygų. Prekė turi būti originalioje pakuotėje ir nenaudota. Susisiekite su mūsų pagalbos tarnyba dėl keitimo organizavimo.

Klausimas: Kiek laiko trunka grąžinimo procesas?
Atsakymas: Grąžinimo procesas paprastai trunka nuo 5 iki 7 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo.