Sąskaitos atidarymas
K: Ar galiu pateikti užsakymą kaip fizinis asmuo?
A: Ne, mes dirbame tik su verslo įmonėmis ir juridiniais asmenimis.
K: Kaip užsiregistruoti jūsų B2B platformoje?
A: Norint prisijungti prie mūsų svetainės, turite susikurti paskyrą ir pateikti tikslią bei išsamią informaciją. Užsiregistruoti galite čia.
K: Mano įmonė nėra PVM mokėtoja. Ar galiu sukurti paskyrą?
A: Taip, galite sukurti paskyrą. Tiesiog nepildykite PVM langelio registracijos formoje ir įrašykite savo įmonės registracijos numerį.
K: Aš užsiregistravau. Kas toliau?
A: Turėtumėte gauti laišką iš Lampa.lv. Atidarykite laišką ir paspauskite nuorodą, kad patvirtintumėte savo el. pašto adresą ir nustatytumėte slaptažodį. Atkreipkite dėmesį, kad ši nuoroda galioja 24 valandas.
K: Aš negavau slaptažodžio. Ką turėčiau daryti?
A: Patikrinkite šlamšto (spam) aplanką. Jei laiško vis dar nėra, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per [email protected].
K: Aš prisijungiau. Kas toliau?
A: Galite iš karto pradėti naudotis platforma. Tačiau norėdami gauti specialius pasiūlymus ir atrakinti papildomas funkcijas, turite užbaigti paskyros patvirtinimo procesą.
K: Turiu klausimų. Su kuo galiu susisiekti?
A: Prisijungus, viršutiniame puslapio meniu matysite savo asmeninio vadybininko el. paštą ir telefono numerį. Galite tiesiogiai su juo susisiekti arba rašyti mūsų klientų aptarnavimo komandai el. paštu [email protected].
Paskyros patvirtinimas
K: Kaip užbaigti įmonės patvirtinimo procesą?
A: Norėdami užbaigti patvirtinimo procesą, turime sužinoti daugiau apie jūsų įmonę: jos veiklą, apyvartą, jus dominančius produktus/prekių ženklus ir jūsų interneto svetainę. Mūsų vadybininkas susisieks su jumis dėl šios informacijos, arba galite paspartinti procesą išsiųsdami atsakymus el. paštu [email protected].
K: Kiek laiko trunka patvirtinimo procesas?
A: Paprastai patvirtinimo procesas trunka iki 1 valandos darbo metu po to, kai gauname jūsų informaciją, tačiau stengiamės tai atlikti kuo greičiau. Patvirtinus, gausite el. laišką, kuriame bus patvirtintas sėkmingas patvirtinimas.
K: Kokie privalumai laukia po patvirtinimo?
A: Po sėkmingo patvirtinimo jūs gausite mažesnes kainas ir prieigą prie papildomų funkcijų. Atkreipkite dėmesį, kad nuolaidos priklauso nuo prekių ženklo, nes kiekvienas turi savo kainodarą. Jūs taip pat gausite specialius pasiūlymus pagal kiekvieną prekių ženklą.
K: Kokias funkcijas galima atrakinti po patvirtinimo?
A: Štai kokias funkcijas galima atrakinti po patvirtinimo:
Atsisiųsti kainoraščius: prieiga prie prekių ženklų kainoraščių, įskaitant atsargas ir minimalius užsakymo kiekius (MOQ).
Atsargų lygio prieiga: matykite dabartinius mūsų sandėlio atsargų lygius.
Gamintojų atsargų lygiai: prieiga prie kitų gamintojų atsargų.
Prašyti pasiūlymo: lengvai prašykite pasiūlymų produktams.
Kasdieniai kainoraščiai: gaukite mūsų atsargų kainoraščius tiesiai į savo el. paštą kasdien.
Paskyros nustatymai ir funkcijos
K: Kaip pridėti kelis įmonės adresus?
A: Eikite į „Paskyra“ -> „Paskyros nustatymai“ ir skiltyje „Adresai“ spustelėkite „Pridėti naują“. Galite pridėti numatytąjį ir teisinį adresus. Pateikdami užsakymą galėsite pasirinkti tinkamą pristatymo adresą.
K: Ar galiu pridėti vartotojus su skirtingomis rolėmis?
A: Taip, galite. „Paskyros nustatymuose“ skiltyje „Vartotojai“ spustelėkite „Pridėti naują“ ir priskirkite roles, tokias kaip savininkas, buhalteris, tiekėjas ar sandėlio darbuotojas.
K: Kaip sužinoti produkto kiekį jūsų sandėlyje?
A: Kai jūsų paskyra bus patvirtinta ir turėsite prieigą prie atsargų lygių, galėsite matyti tikslų produktų kiekį mūsų sandėlyje. Produktų puslapyje, vietoje užrašo „Mūsų sandėlyje: taip“, matysite tikslią prekių skaičių. Sandėlyje esančios prekės taip pat turės žalią etiketę su kiekiu katalogo puslapyje. Galite filtruoti paiešką pagal turimus sandėlyje produktus ir atsisiųsti atsargų sąrašą, kad pamatytumėte kiekius.
K: Kaip galiu gauti prieigą prie gamintojo atsargų lygių?
A: Kai jūsų paskyra bus patvirtinta ir turėsite prieigą prie atsargų lygių, galėsite matyti tikslų prekių kiekį tiekėjų sandėliuose. Produktų puslapyje, po mygtuku „Įdėti į krepšelį“, matysite tikslią prekių kiekį gamintojų sandėliuose. Jei ši informacija neatsiranda, vadinasi, tiekėjas šios informacijos nesuteikia arba prekės neturi sandėlyje.
K: Ar galiu atsisiųsti kainoraščius Excel formatu?
1. Pasirinkite jus dominantį prekių ženklą arba prekių ženklus.
2. Pasirinkite formatą ir kalbą.
3. Spustelėkite „Siųsti“.
Jūsų failas, kuriame bus EAN kodas, MPN kodas, prekės ženklas, produkto pavadinimas, atsargų kiekis, jūsų kaina, minimalus užsakymo kiekis, galiojimo pabaigos data ir nutraukimo būsena, bus paruoštas atsisiuntimui. Kai jis bus paruoštas, gausite laišką su nuoroda atsisiuntimui. Jį taip pat galite atsisiųsti iš puslapio „Atsisiųsti kainoraštį ir atsargas“. Failas bus pasiekiamas 24 valandas.
K: Ar galiu atsisiųsti visų sandėlyje turimų prekių sąrašą?
A: Taip, kai jūsų paskyra bus patvirtinta ir turėsite prieigą prie puslapio „Atsisiųsti kainoraštį ir atsargas“. Galite atsisiųsti visų mūsų sandėlyje turimų prekių sąrašą. Štai kaip tai padaryti: 1. Pasirinkite tik sandėlyje esančias prekes.
2. Pasirinkite formatą ir kalbą.
3. Spustelėkite „Siųsti“.
Jūsų failas, kuriame bus EAN kodas, MPN kodas, prekės ženklas, produkto pavadinimas, atsargų kiekis, jūsų kaina, minimalus užsakymo kiekis, galiojimo pabaigos data ir nutraukimo būsena, bus paruoštas atsisiuntimui. Kai jis bus paruoštas, gausite laišką su nuoroda atsisiuntimui. Jį taip pat galite atsisiųsti iš puslapio „Atsisiųsti kainoraštį ir atsargas“. Failas bus pasiekiamas 24 valandas.
K: Kur galiu matyti specialias kainas, dėl kurių susitariau su vadybininku?
A: Kai jūsų paskyra bus patvirtinta, turėsite prieigą prie puslapio „Atsisiųsti specialias kainas“. Jei su vadybininku sutarėte dėl specialių kainų, šiame puslapyje bus rodomi prekių ženklai, dėl kurių susitarta. Štai kaip tai padaryti: 1. Pasirinkite jus dominantį prekių ženklą.
2. Pasirinkite formatą.
3. Spustelėkite „Prašyti“.
Jūsų failas, kuriame bus EAN kodas, MPN kodas, prekės pavadinimas, prekės ženklas, kaina, galiojimo nuo ir iki datos, bus paruoštas atsisiuntimui. Kai jis bus paruoštas, gausite laišką su nuoroda atsisiuntimui. Jį taip pat galite atsisiųsti iš puslapio „Atsisiųsti specialias kainas“. Failas bus pasiekiamas 24 valandas.
K: Ar galima sujungti jūsų parduotuvę su mūsų naudojant API/FTP arba gauti kasdienę Excel failą su jūsų atsargomis?
A: Šiuo metu negalime automatiškai prijungti parduotuvės naudojant API/FTP, tik rankiniu būdu. Tačiau mes dirbame, kad ši funkcija taptų greitesnė ir lengviau naudojama. Tuo tarpu galime atsiųsti jums kasdienį Excel failą su mūsų sandėlyje esančiomis prekėmis, atsargų lygiais ir kainomis. Ši funkcija prieinama po paskyros patvirtinimo. Ją rasite paspaudę mygtuką „Paskyra“ viršuje ir tada „Pranešimų nustatymai“ meniu puslapyje. Jei jums reikia šios funkcijos, paprašykite savo vadybininko ją atrakinti. Norėdami pradėti gauti failą, tiesiog įjunkite „Atsargų eksportavimas automatiškai“
Prekių paieška
K: Nerandu ieškomo produkto.
A: Prašome naudoti EAN arba MPN kodus paieškai. Mūsų sistema optimizuota šiems kodams, nes mūsų B2B klientai dažniausiai naudoja EAN (brūkšninis kodas, GTIN) arba MPN (prekių kodas, straipsnio kodas). Jei produktas nerandamas pagal EAN/MPN, jis gali būti pateiktas kitu kodu arba turėti panašų produktą. Jei reikia pagalbos, susisiekite su vadybininku arba rašykite mums el. paštu [email protected].
Pasiūlymai/žklausos
K: Ar galiu pateikti prašymą dėl kainos pasiūlymo?
A: Kai jūsų paskyra bus patvirtinta ir turėsite prieigą prie „Pasiūlymų“, galite pateikti prašymą dėl specialios kainos. Jei dabartinė kaina jums netinka arba norite gauti nuolaidą didesniam kiekiui, eikite į puslapį „Prašyti kainos pasiūlymo“ viršutiniame meniu. Nurodykite produktus, pageidaujamą kiekį ir norimą kainą. Tai padės mums pasiūlyti konkurencingą kainą. Taip pat galite įrašyti savo pasiūlymo numerį ir palikti komentarą. Mūsų vadybininkas greitai apdoros jūsų užklausą, ir atsakymą gausite puslapyje „Pasiūlymai“.
Pristatymas ir sandėliavimas
K: Kokia pristatymo kaina ir kada gausiu sąskaitą faktūrą?
A: Pristatymo kaina skaičiuojama atsižvelgiant į įvairius veiksnius, tokius kaip prekių svoris ir tūris, atstumas tarp kilmės ir paskirties vietos, taip pat transportavimo būdas. Tiksli pristatymo kaina gali būti apskaičiuota tik tada, kai prekės yra mūsų sandėlyje. Mes patvirtiname reikalingą logistikos informaciją (svorį, tūrį) ir paprašome kainos iš daugiau nei 20 logistikos partnerių, siūlydami klientui geriausią variantą. Kol kas galite matyti apytikslę pristatymo kainą arba paprašyti vadybininko pateikti tokią informaciją.
Sąskaitą faktūrą gausite tada, kai bus apskaičiuota ir patvirtinta tiksli pristatymo kaina.
K: Kokius pristatymo metodus siūlote ir kuo jie skiriasi?
A: Yra trys pristatymo metodai:
Gauti užsakymą sujungtą – šis metodas padeda sumažinti siuntimo išlaidas, sujungiant jūsų užsakymus į vieną siuntą, kas gali užtrukti ilgiau. Tai idealiai tinka paletėms siųsti. Mes gauname pasiūlymus iš daugiau nei 20 logistikos kompanijų ir siekiame siųsti pilnai užpildytas paletes (180-210 cm aukščio), kad maksimaliai išnaudotume erdvę ir sutaupytume. Stebime „Paruošta siuntimui“ prekes, kad surastume geriausią pristatymo variantą, arba galite organizuoti transportavimą patys (
Paruošta siuntimui-> Prašyti siuntos) pagal poreikį. Taip pat nemokamai teikiame laikiną prekių sandėliavimą mūsų sandėlyje. Tai labiausiai paplitęs metodas.
Klasikinis pristatymas – šis metodas užtikrina greitesnį užsakymo pristatymą, tačiau gali būti brangesnis. Tinka tiek paletėms, tiek siuntiniams. Mes gauname pasiūlymus iš daugiau nei 20 logistikos kompanijų, kad pasiūlytume geriausią variantą. Pasirinkę šį metodą, galite rinktis standartinį arba greitąjį pristatymą. Jei pasirinksite „Greitas pristatymas“, suteiksime jums greičiausią galimą variantą. Jei pasirinksite „Pristatymas su sekimo numeriu“, garantuojame pilną siuntinio stebėjimą.
Atsiėmimas vietoje– mes nepristatome užsakymų. Vietoje to pateikiame jums pakuočių sąrašą (įskaitant HS kodus), matmenis ir prekių svorį, kad galėtumėte patys organizuoti pristatymą.
K: Kiek laiko trunka pristatymas?
A: Pristatymas paprastai trunka nuo 1 iki 3 dienų Baltijos šalyse ir nuo 5 iki 10 dienų Europoje, jei visos prekės yra mūsų sandėlyje.
K: Ar galite saugoti mano užsakymus, kol man bus finansiškai patogu organizuoti transportavimą?
A: Dauguma mūsų klientų naudojasi šia galimybe. Tai yra visiškai nemokama. Mes saugome jūsų prekes tol, kol jums bus finansiškai patogu jas išsiųsti arba kol nuspręsite, kad norite jas gauti. Stebėkite „Paruošta siuntimui“ prekes puslapyje. Matysite prekių sąrašą, bendrą sumą ir mygtuką „Prašyti siuntos“. Spustelėję šį mygtuką, jūs ir vadybininkas gausite el. laišką apie jūsų norą organizuoti pristatymą. Mes pasiūlysime jums ekonomiškiausią variantą arba galite patys organizuoti logistiką.
K: Ar siūlote nemokamą pristatymą?
A: Ne, nemokamo pristatymo nesiūlome. Mūsų B2B kainodaros politika užtikrina, kad jums suteikiame mažiausias įmanomas kainas, kurios neleidžia mums pasiūlyti nemokamo pristatymo.
K: Ar pristatote į užsienį?
A: Taip, mes pristatome visame pasaulyje į šalis, kuriose Europos Sąjunga leidžia prekių importą.
K: Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
A: Užsakymai gali būti išsiųsti tą pačią darbo dieną arba kitą, išskyrus savaitgalius ir valstybines šventes Latvijoje, jei apmokėjimas buvo gautas ir visos prekės yra sandėlyje.
K: Kaip tvarkomi pristatymo vėlavimai?
A: Jei jūsų siunta vėluoja, susisiekite su vadybininku. Jis informuos jus apie vėlavimo priežastį, pateiks atnaujintą tvarkaraštį ir aptars tolimesnius žingsnius, kad problema būtų išspręsta.
K: Ką daryti, jei mano užsakymas atvyko pažeistas ar neišsamus?
K: Ar galiu pateikti užsakymus į skirtingus adresus?
A: Taip, galite. Eikite į „Paskyros nustatymai“ -> „Adresai“ -> „Pridėti naują“, pasirinkite pristatymo adresą. Pateikdami užsakymą krepšelyje galėsite pasirinkti pageidaujamą pristatymo adresą.
Apmokėjimas
K: Kokie šiuo metu galimi mokėjimo būdai?
A: Šiuo metu vienintelis galimas mokėjimo būdas yra banko pavedimas pagal sąskaitą faktūrą.
K: Kodėl jums reikalingi mūsų banko rekvizitai?
A: Pateikdami savo banko rekvizitus, galime greičiau apdoroti jūsų mokėjimą, taip užtikrindami greitesnį pristatymą. Jums reikės juos įvesti tik vieną kartą.
K: Kokios yra mokėjimo sąlygos?
A: Su naujais klientais pradžioje dirbame išankstinio mokėjimo pagrindu. Ateityje galėsime aptarti kitas mokėjimo sąlygas.
Užsakymas
K: Ar yra minimalus užsakymo kiekis (MOQ)?
A: Taip, dabar minimali užsakymo suma yra 100 EUR. Šis pokytis padeda mums teikti geresnes paslaugas ir vertę savo klientams.
K: Kas yra PO numeris?
A: PO (Purchase Order) numeris yra unikalus identifikatorius, priskiriamas pirkimo užsakymui. Jis padeda sekti ir valdyti užsakymą per visą pirkimo procesą. Jei neturite PO numerio, galite jį sugeneruoti spustelėję pateiktą nuorodą.
K: Jei pridėsiu prekes į krepšelį ir pateiksiu užsakymą, ar tai mane įpareigoja?
A: Ne. Prekių pridėjimas į krepšelį ir užsakymo pateikimas tik parodo jūsų ketinimą įsigyti šiuos produktus. Gavus užsakymą, vadybininkas susisieks su jumis, kad patvirtintų užsakymo detales (užsakymo patvirtinimas). Jei patvirtinsite, tada bus išrašyta sąskaita faktūra.
K: Kas yra užsakymo patvirtinimo procesas?
A: Gavę užsakymą, mes patvirtinsime prekių prieinamumą ir galutines sąlygas, kainas bei pristatymo sąlygas. Po to bus išrašyta išankstinė sąskaita faktūra. Gavę apmokėjimą, pradėsime prekių siuntimą.
K: Ar galiu pateikti užsakymą greitai?
Pirmas būdas: Įkelkite .csv arba Excel failą su 2 stulpeliais: EAN arba MPN kodu ir kiekiu. Įsitikinkite, kad laukeliai yra pavadinti teisingai, kaip pateikta pavyzdyje. Galite naudoti tiek EAN, tiek MPN kodus. Įkelkite failą ir spustelėkite mygtuką „Įkelti“. Jei įkėlimas sėkmingas, po įkėlimo mygtuku matysite kodus ir kiekius. Tada spustelėkite „Pridėti į krepšelį“.
Antras būdas: Tiesiog nukopijuokite 2 stulpelius (EAN arba MPN / Kiekis) iš Excel (Ctrl+C) ir įklijuokite juos į pirmą langelį po Įkelimo mygtuku (EAN arba MPN). Įsitikinkite, kad kopijuojate tik šiuos 2 stulpelius. Tada spustelėkite „Pridėti į krepšelį“.
K: Gavau neaiškius pranešimus atlikdamas greitąjį užsakymą. Ką jie reiškia?
A: Štai galimos priežastys:
- Nerado produkto su šiuo EAN/MPN: patikrinkite, ar nėra klaidų, arba susisiekite su mumis, jei kodas teisingas.
- Kiekis mažesnis už minimalų užsakymo kiekį (MOQ): pakoreguokite kiekį pagal gamintojo nustatytą MOQ.
- Šis daiktas yra nutrauktas ir nėra sandėlyje: produktas nebepasiekiamas. Prašome susisiekti su mumis adresu [email protected], ir mes pasiūlysime alternatyvą.
- Produktas neparduodamas: produktas nėra parduodamas. Susisiekite su mumis adresu [email protected], ir mes pasiūlysime alternatyvą.
K: Kas yra Split Box mokestis?
A: Jei užsakote mažiau nei visą dėžę, gali tekti mokėti papildomą mokestį už pakuotės padalijimą (pvz., Ledvance, PHILIPS). Ar produktas turi papildomą mokestį, galite pamatyti savo krepšelyje.
Užsakymų sekimas ir valdymas
K: Kaip galiu sekti savo užsakymą?
A: Jei gavote sekimo numerį, naudokite jį, kad sektumėte užsakymą. Jei numerio neturite, susisiekite su vadybininku, kad sužinotumėte užsakymo būseną. Taip pat galite patikrinti užsakymo būseną savo paskyroje skiltyje „Užsakymai“.
Laukiama: Užsakymas gautas ir šiuo metu apdorojamas, laukia tolesnių veiksmų ar patvirtinimo.
Vykdoma: Užsakymas patvirtintas. Vienos ar daugiau prekių nėra sandėlyje. Mes stengiamės gauti reikalingas prekes ir įvykdysime užsakymą, kai jos bus sandėlyje.
Paruošta siuntimui: Visos užsakytos prekės yra mūsų sandėlyje ir rezervuotos jums. Prekės paruoštos siuntimui. Susisiekite su vadybininku, kad paprašytumėte pristatymo ir gautumėte sąskaitą faktūrą.
Įvykdyta: Sąskaita faktūra išsiųsta, o prekės jau keliauja pas jus arba saugiai laikomos jūsų sandėlyje.
K: Kur galiu matyti visus produktus, kurie dar nėra pristatyti į jūsų sandėlį?
A: Puslapyje „Nepilni daiktai“ galite rasti visų užsakytų prekių, kurios dar nepasiekė mūsų sandėlio, sąrašą. Galite atsisiųsti šį sąrašą kaip Excel failą ir matyti kiekvieno produkto būseną bei nepilnų daiktų skaičių.
K: Kur galiu matyti pristatymo datas?
A: Pristatymo datos rodomos „Užsakymų“ puslapyje, kiekvieno užsakymo viduje, po kiekvieno produkto nuotrauka (jei jos yra). Taip pat jos rodomos stulpelyje „Pristatymo datos“ puslapyje „Nepilni daiktai“. Jei laukas tuščias, tai reiškia, kad negavome datos iš tiekėjo. Dirbame su sistema, kuri padės greičiau gauti pristatymo datas iš tiekėjų. Kol kas galite rašyti savo vadybininkui, kad gautumėte šią informaciją.
K: Kas yra „Paruošta siuntimui“ ir kaip tai man padės?
A: Puslapyje „Paruošta siuntimui“ galite matyti visus jūsų užsakytus produktus, kurie jau yra sandėlyje ir paruošti siuntimui. Mūsų klientai paprastai prašo pagalbos iš mūsų palaikymo komandos, kad organizuotų siuntimą, kai tai yra finansiškai naudinga, arba valdo šį procesą patys. Tiesiog paspauskite mygtuką „Prašyti siuntos“. Kai tai padarysite, jūs ir vadybininkas gausite el. laišką apie jūsų prašymą dėl siuntos, ir vadybininkas susisieks su jumis, pateikdamas išsamius pristatymo terminus ir galimybes.
K: Kur galiu matyti savo užsakymų istoriją?
A: Užsakymų istoriją galite peržiūrėti puslapyje „Užsakymai“. Be to, puslapis „Įsigytos prekės“ padės jums rasti produktus, kuriuos jau pirkote anksčiau, kad galėtumėte lengvai pateikti pakartotinį užsakymą.
K: Kur galiu rasti visus savo dokumentus ir juos atsisiųsti?
A: Šiuo metu mes diegiame naują ERP sistemą, todėl kol kas nėra galimybės atsisiųsti dokumentų internetu. Tuo tarpu vadybininkas atsiųs jums visus reikalingus dokumentus el. paštu. Ši funkcija bus pasiekiama ateityje.